Aruolisziom - 2010-05-27 18:36:21

1
a)Tworzymy postać i celownik
b) W animacji celownika ustawiamy punkt akcji i gorący punkt na środek celownika.
2
a) w zdarzeniach tworzymy warunek zawsze(always).
b)do tego zdarzenia robimy akcje wybierz pozycje "celowniik" xmysz, ymysz(set position "celownik" xmouse, ymouse)
c)do tego zdarzenia dajemy akcje ukryj wskaźnik myszy.
d)do tego zdarzenia dajemy akcje bohaterowi patrz względem "celownik" x-00 , y-00

Teraz bohater patrzy na celownik.

Jeżeli chcemy, aby strzelał do celownika to:
3stwórzmy obiekt pocisk i punkty na jego środku.
a)robimy warunek gdy użytkownik klika lewy przycisk myszy.
b)do tego zdarzenia dajemy akcje wystrzel obiekt "pocisk"

www.scooter-tuning.pun.pl www.smka.pun.pl www.radzymincentrumpark.pun.pl www.clancrolikow.pun.pl www.forumtomypolacy.pun.pl